Helgetreff / Årsmøte

Velkommen til Helgetreffet 2023

Årsmøtedokumenter:

Årsmelding 2022  RSMELDING 2022 (1)

Årsregnskap 2022: regnskap 2022

Revisjonsberetning – Foreningen for marfan

Budsjettforslag 2023 Årsmøtet (1)

Årsmøteprotokoll 2022: rsmøteprotokoll 2022

Påmeldingsfrist: 26. mars 2023.
Egenandeler: (inkludert reise) Kr. 1600,- pr.pers
Maks kr. 5000,-  pr familie (foreldre med barn i samme husstand).
Påmelding: Påmeldingsfrist er gått ut.

PS: Vi dekker kun rimeligste reisealternativ.

Helgetreffet gir deg en unik mulighet til å bli kjent med likemenn, styret og andre medlemmer. Her knyttes det bånd ut over kommune og fylkesgrenser.

Hva skjer på Helgetreff?

Fredag

Det hele starter fredag 21. april kl. 17:30. Da har vi gleden av å ønske deltakerne velkommen og alle får mulighet til en kort presentasjon, etterfulgt av litt informasjon om helgens innhold. Deretter blir det felles middag, og etter middag vil vi samle oss til felles hygge med Kahoot og Skravlan.

Lørdag

Lørdag vil foreningens framtid være i fokus med tilhørende gruppearbeid.

Litt fysisk aktivitet og moro må vi også ha. På ettermiddagen blir det foreningens «Mesternes Mester».

På kvelden blir det sosialt samvær, trekning i det store lotteriet og bingo. Vi tar gjerne imot en liten gevinst til bingoen.

Søndag

Søndagen er avsatt til årsmøte og evaluering av helgen.

Meld deg på og bli med!

Vi kan love deg en hyggelig helg med mange gode samtaler.

Program og andre årsmøtepapirer legges ut på vår nettside www.marfan.no etter hvert som de blir klare.

Påmelding finner du på arrangementet >

Praktisk info

Ta med badetøy om du ønsker en treningsøkt før frokost, hotellet har basseng.

Hvordan kommer du deg til hotellet?

Scandic Hell ligger 700 meter fra Trondheim Lufthavn eller Værnes stasjon, om man kommer med tog. Det er også gratis parkering utenfor hotellet om man kjører bil.

Betingelser

OBS: Straks påmeldingsfrist er utgått bestiller foreningen reise for dere som kommer med fly. Dersom dere trekker dere etter påmeldingsfrist, må det brukes privat reiseforsikring til å dekke reisekostnad og eventuelt hotell. Ved avmelding senere enn 1 uke før treffet må også egen forsikring brukes dersom egenandel skal refunderes, forsikringsselskap krever legeerklæring.

Papirløst

Styret ønsker å bidra til et mer papirløst samfunn, derfor vil sakspapirer kun automatisk sendes til medlemmer som melder seg på helgetreffet. Medlemmer som ikke melder seg på, men likevel ønsker å lese sakspapirene, vil finne all offentlig informasjon på nettsiden vår eller få dem tilsendt på forespørsel.

Saker til årsmøtet

Vi gjør oppmerksom på at alle betalende medlemmer kan sende inn forslag til saker eller vedtektsendringer selv om de ikke deltar på årsmøtet. Frist for innsending av saker til årsmøtet er 9.april.

Håper å treffe ekstra mange av dere på årets helgetreff 😊

Med hjertelig hilsen Styret.

Noen av våre venner

'.$p->post_title.' '.$p->post_title.' '.$p->post_title.' '.$p->post_title.' '.$p->post_title.'

gnist - web som funkler