Jubileumstreff/Årsmøte 2021

Fra 16.09.21 til 19.09.21
Quality Airport Hotel Gardermoen, Lokevegen, Jessheim, Norge

Innbydelse til Jubileumstreff 2021

Marfanforeningen fylte 30 år i 2020 og styret hadde gledet seg til jubileumstreff og årsmøte, men på grunn av korona ble det dessverre ikke mulig. I stedet ble det gjennomført et årsmøte på en enkel digital plattform. Så planla vi å gjennomføre treffet samme helgen i april 2021 og da feire 31 års jubileum, men sånn ble det heller ikke.

Nå satser vi alle på at vi kan gjennomføre et fysisk treff, og du kan endelig melde deg på.

Styret oppfordrer medlemmer til å melde seg på. Spesielt sendes oppfordringen til alle som har hatt ulike verv i foreningen opp gjennom årene.

Helgen har masse å tilby på programmet. Hele fredagen er viet til faglig innhold, lørdagens program er nesten helt på plass. Programmet legges ut her når de er helt klart.

Barneaktiviteter blir det også, men på samme måte må vi her også vente på bekreftelser før programmet legges ut.

Håper å se dere i september.

Innbydelse treff 2021

Program Fagdag 2021

Årsmøteinnkalling 2021

Jubileumstreff 2021

• DD dot MM dot YYYY
  • Husk det er hver enkeltes ansvar å opplyse om allergier som hotellet/kjøkkenet må ta hensyn til.
  • Beskriv så godt som mulig eventuelle behov. Eksempelvis om du trenger rom i nærhet av heis/møterom. Rom uten badekar eller tepper osv. Husk det er ditt ansvar å gi opplysninger om dine behov. Hotellet vil gjøre sitt ytterste for å imøtekomme alle behov så langt det er mulig. Trenger du assistanse for å komme deg til/fra hotellet fra buss/tog, noter det også ned her.
  • FornavnEtternavnFødselsdatoØnsket barneaktivitet (SE PROGRAM!)
    Klikk + for å legge til flere deltagere.
  • Noter ned hvordan du/dere reiser. Om det er med egen bil, tog eller fly. Dersom foreningen skal bestille din flybillett må du notere hvilken flyplass du reiser fra og ønsket ca. tid for reisen.
    Velg ett av ankomstalternativene
  • Beskriv tydelig eventuelle unntak fra valgt alternativ for ankomst. Eksempelvis om noen ankommer på et annet tidspunkt.
  • Likemannssamtaler og tema

Det blir likemanssamtaler i grupper på treffet. For et best mulig opplegg for disse samtalene, har vi et par spørsmål. Med flere innspill får vi et bedre opplegg!
  • Her ønsker vi innspill til aktuelle tema å diskutere i mindre grupper som en del av likemannsaktiviteten.
    For at du skal få en best mulig opplevelse av helgetreffet, er spørsmålet viktig for oss.

Noen av våre venner

'.$p->post_title.' '.$p->post_title.' '.$p->post_title.' '.$p->post_title.' '.$p->post_title.'

gnist - web som funkler